اقدامات صورت گرفته در شناسایی مستعدین تیراندازی بسیار ارزشمند است

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تیراندازی، حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، نصراله انصاری و علی رحمانیون از مسئولان این حوزه با حضور در فدراسیون تیراندازی با علی دادگر رییس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، ناصر رسولی رییس کمیته استعدادیابی و ایرج فروزان رییس کمیته آموزش ملاقات و از بخش های مختلف این فدراسیون بازدید کردند.

اقدامات صورت گرفته در شناسایی مستعدین تیراندازی بسیار ارزشمند است

رنگرز با بیان فعالیت صورت گرفته در فدراسیون تیراندازی گفت: این فدراسیون با داشتن زیرساخت های مناسب و برگزاری دوره های آموزش، استعدادیابی و المپیاد اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است که می تواند در المپیک 2022 نوجوانان سنگال پیروز باشد.

سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: انتظار می رود در المیپاد سال جاری نیز فدراسیون تیراندازی با شناسایی استعدادها و نخبگان بیشتر گام های موثری در پشتوانه سازی و قهرمان پروری بردارد. فدراسیون تیراندازی در ادوار گذشته با برگزاری این مهم نشان داد پرکارترین فدراسیون در بحث برگزاری المپیاد بوده است.

او با اشاره به بحث آموزش توضیح داد: در کنار استعدادیابی، فرآیند آموزش بسیار مهم است که با پرورش مربیان خوب میتوان چشم انداز خوبی از ورزش کشور ترسیم کرد.

در ادامه نیزعلی دادگر گفت: فدراسیون تیراندازی با کسب 6 سهمیه المپیک در بین سایر فدراسیون در صدر واقع شده است و توانسته با این مهم بهترین نتیجه تاریخ ورزش تیراندازی را رقم بزند.

رییس فدراسیون تیراندازی توضیح داد: این فدراسیون شانس کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ را دارد و انشالله با دعای خیر مردم این سهمیه های بیشتر خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1039

به "اقدامات صورت گرفته در شناسایی مستعدین تیراندازی بسیار ارزشمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات صورت گرفته در شناسایی مستعدین تیراندازی بسیار ارزشمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید