افزایش 24 درصدی تعرفه برق برای پرمصرف ها

به گزارش مجله ستاره، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: تعرفه بیش از 80 درصد مشترکان برق استان به صورت عادی محاسبه می گردد.

افزایش 24 درصدی تعرفه برق برای پرمصرف ها

بهنام بیات در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 90 درصد مشترکان برق استان برای دریافت قبوض الکترونیکی، شناسه قبض خود را به 50001521 ارسال نموده اند و امیدواریم 10 درصد باقی مانده نیز همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند تا در آینده نزدیک هیچ قبض کاغذی ای در استان صادر نگردد.

وی ادامه داد: در طول سال مبالغ زیادی برای صدور قبوض کاغذی برق هزینه می گردد که با حذف قبض های کاغذی این منابع ذخیره و در موارد دیگر هزینه می گردد.

وی گفت: علاوه براین، با صدور قبوض الکترونیکی، سالانه از قطع هزاران درخت جلوگیری می گردد که این به نفع حیات محیط زیست و انسان است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به افزایش تعرفه برق مشترکین شرح داد: افزایش تعرفه از اواخر اردیبهشت سال جاری اعمال شده و طبق این دستورالعمل، هفت درصد به تعرفه قبلی برق اضافه شده است.

بیات با اشاره به اینکه افزایش تعرفه برق برای پرمصرف ها با مشترکان عادی متفاوت است، توضیح داد: تعرفه برق مشترکین پرمصرف 24 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: تعرفه برق بیش از 80 درصد مشترکان استان عادی است و تنها 20 درصد از آنها شامل افزایش پلکانی تعرفه می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 514

به "افزایش 24 درصدی تعرفه برق برای پرمصرف ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 24 درصدی تعرفه برق برای پرمصرف ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید