اصفهانیان: تصمیم درباره کرانچار و سرمربی تیم ملی باید به هیئت رئیسه بیاید، تاج باید گزینه های دبیرکلی را اعلام کند

به گزارش مجله ستاره، فریدون اصفهانیان، رئیس هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید که برای انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز تصمیم گیری نشده و تصمیم در خصوص کرانچار هم باید به هیئت رئیسه اعلام گردد.

اصفهانیان: تصمیم درباره کرانچار و سرمربی تیم ملی باید به هیئت رئیسه بیاید، تاج باید گزینه های دبیرکلی را اعلام کند

فریدون اصفهانیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص بحث برکناری زلاتکو کرانچار به دلیل عدم رضایت مسئولان فدراسیون از عملکرد تیم امید گفت: در این خصوص هنوز صحبتی با اعضای هیئت رئیسه نشده است. جلساتی هم که قرار است برای آنالیز عملکرد تیم امید و کرانچار برگزار گردد، هر نتیجه ای به دنبال داشته باشد باید در هیئت رئیسه مطرح و تصمیم نهایی از سوی هیئت رئیسه اعلام گردد.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و مطرح شدن گزینه ها در رسانه ها گفت: هیچ کدام از گزینه هایی که مطرح شده تا این لحظه درست نیست و فقط برآورد است. به این دلیل که انتخاب سرمربی تیم ملی مأموریت هیئت رئیسه به آقای تاج است که او با گزینه ها مذاکره خواهد نمود و پس از نهایی شدن گزینه ها، هیئت رئیسه در این خصوص تصمیم گیری می نماید و نام سرمربی تیم ملی اعلام می گردد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که آیا زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه برای آنالیز این مسائل تعیین شده است یا نه، اعلام نمود: زمان برگزاری جلسه هنوز تعیین نیست، اما به زودی باید برگزار گردد. به هرحال برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم کار سرعت بیشتری خواهد گرفت تا به زودی سرمربی تیم ملی تعیین گردد.

اصفهانیان درباره بحث انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از انتها شش ماه سرپرستی ابراهیم شکوری گفت: سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال حکم سه ماهه داشت که سه ماه دیگر هم تمدید شد، اما به هرحال پس از انتها شش ماه آقای تاج باید نفرات مورد نظر را برای دبیرکلی به هیئت رئیسه معرفی کند تا تصمیم گیری گردد.

از وبلاگ سفر به دور دنیا دیدن فرمایید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 184

به "اصفهانیان: تصمیم درباره کرانچار و سرمربی تیم ملی باید به هیئت رئیسه بیاید، تاج باید گزینه های دبیرکلی را اعلام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیان: تصمیم درباره کرانچار و سرمربی تیم ملی باید به هیئت رئیسه بیاید، تاج باید گزینه های دبیرکلی را اعلام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید