استقلال خوزستان بدون بازی تدارکاتی یک بازی مهم را برد

به گزارش مجله ستاره، سهراب بختیاری زاده در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل بادران در اولین هفته از نیم فصل دوم لیگ دسته اول گفت: دیداری مهم و حساس را مقابل یکی از تیم های خوب لیگ یک بردیم و این پیروزی تاثیر زیادی بر فرایند رو به جلوی تیم ما در نیم فصل دوم خواهد داشت.

استقلال خوزستان بدون بازی تدارکاتی یک بازی مهم را برد

سرمربی استقلال خوزستان بیان داشت: شرایط خوبی را در تعطیلات نیم فصل تجربه نکردیم. اردوی تدارکاتی نداشتیم و تنها سه چهار روز در شرایط اردویی به صورت صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم. ضمن این که تنها از دو بازیکن جدیدمان توانستیم در این بازی استفاده کنیم و سایر نفراتی که به میدان رفتند همان نفرات نیم فصل نخست مان بودند.

وی اضافه نمود: ما 40 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و این ارزش پیروزی ما را بیشتر می نماید. در واقع ما از دقیقه 50 بازی 10 نفره شدیم و در چنین شرایطی بادران را در تهران شکست دادیم.

بختیاری زاده خاطرنشان ساخت: خوشبختانه بازیکنان ما هماهنگ و یک دل شده اند و پیش از این بازی هم قسم شده بودیم که با هر زحمتی شده دست پر و با 3 امتیاز بازی میدان را ترک کنیم.

سرمربی آبی های خوزستان ابراز امیدواری کرد که این فرایند ادامه داشته باشد و در این خصوص تاکید نمود: به خوبی می دانیم که صندلی واقعی ما در جدول جایی نیست که الان در آن حضور داریم. در نیم فصل دوم همه کوشش مان را می کنیم تا در صندلیی مناسب در جدول رده بندی قرار گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 720

به "استقلال خوزستان بدون بازی تدارکاتی یک بازی مهم را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خوزستان بدون بازی تدارکاتی یک بازی مهم را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید