10 تا از برترین هتل های با ساحل خصوصی در پوکت (تور پوکت)

به گزارش مجله ستاره، آیا در پی بازدید از هتل با ساحل خصوصی در پوکت هستید، جایی که یک جزیره زیبا به وسیله آب های شفاف زمردرنگ احاطه شده است. سفر به پوکت بدون تردید سفر فوق العاده رویایی خواهد بود.

10 تا از برترین هتل های با ساحل خصوصی در پوکت (تور پوکت)

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

همان طور که گفتیم سواحل زیبای پوکت در سراسر جهان معروف هستند، با این حال تنها سواحل دیدنی پوکت توجه گردشگران را جلب نمی نمایند، بلکه این جزیره به علت وجود هتل های پنج ستاره فوق مجلل، امکانات بسیار پیشرفته و رستوران های عالی که تنوع زیادی از انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو می نمایند، در جهان معروفیت پیدا نموده است. یکی از بهترین کارهایی که می توانید در سفر به پوکت انجام دهید، لذت بردن از دراز کشیدن روی شن های سفید رنگ ساحل است. البته بازدید از دیگر جاذبه های دیدنی پوکت از قبیل معابد، مجسمه ها و گشت وگذار در بازارهای شبانه را از خاطر نبرید.

از آن جایی که سواحل عمومی معمولا شلوغ تر هستند، توصیه می کنیم یک هتل با ساحل خصوصی در پوکت انتخاب کنید. ازاین رو برای کشف بهترین هتل با ساحل خصوصی در پوکت تا انتهای مطلب همراه خبرنگاران باشید.

هتل ساحل پانوا پولمن پوکت - Pullman Phuket Panwa Beach

با اقامت در هتل Pullman Phuket Panwa Beach منظره عالی از آب های زمردی رنگ خلیج ماخام در پوکت خواهید داشت. هتل ساحلی پانوا پولمن پوکت به وسیله درختان نخل بلند و پوشش گیاهی سرسبز احاطه شده است.

فضای داخلی اتاق های این هتل 5 ستاره با لوازم بسیار شیکی چیدمان شده است و با وجود امکانات بسیار مدرن، جوابگو نیازهای تمام گردشگران است. هر میزان از فوق العاده بودن فضای داخلی هتل بگوییم، کم است، اما فضای بیرونی آن به مراتب عالی تر است.

دو استخر بی نهایت، یک استخر بچه ها، یک ساحل خصوصی که دقیقا مقابل هتل واقع شده است و با یک پیاده روی کوتاه به آن می رسید و یک بار مخصوص استخر تنها گوشه ای از امکانات این هتل به شمار می رود. پارکینگ، رستوران، امکان حمل حیوانات خانگی، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته و سونا از دیگر امکانات این هتل با ساحل خصوصی در پوکت به شمار میرود.

بعلاوه قیمت اتاق های این هتل برای هر شب اقامت از 8.569.800 تومان آغاز می گردد و متناسب با امکانات و خدمات دیگری که انتخاب می کنید، قیمت افزایش پیدا می نماید.

آدرس: 44/5 Moo 8 Sakdidesh Road, Vichit, Muang, Phuket

هتل کیپ پانوا - Cape Panwa

هتل 5 ستاره Cape Panwa با ارائه خدماتی در سطح جهانی و امکانات رفاهی لوکس یک تجربه متفاوت از سفر به پوکت برای گردشگران به همراه می آورد.

دسترسی از مرکز شهر پوکت به این هتل با ماشین تقریبا 10 دقیقه زمان می برد و هتل بین درختان نخل و پوشش گیاهی سرسبزی قرار گرفته است و در فاصله چند قدمی از هتل، ساحل خصوصی آن وجود دارد.

دو استخر روباز که یکی برای بزرگسالان و دیگری برای بچه ها است، در این هتل وجود دارد و صندلی ساحل و حوله در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد. بعلاوه می توانید در حالی که زیر نور آفتاب در کنار ساحل استراحت می کنید، از بار کنار ساحل انواع تنقلات و نوشیدنی ها را بخرید.

پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعته، سونا و باشگاه ورزشی بخشی از امکانات این هتل به شمار می رود. قیمت اقامت در این هتل با ساحل خصوصی در پوکت برای هر شب اقامت از 8.487.000 تومان آغاز شده و متناسب با خدمات و امکانات هر اتاق، به این قیمت پایه اضافه می گردد.

آدرس: 27, Mu 8, Sakdidej Road, Cape Panwa, Phuket 83000, Thailand

هتل آماری - Amari Phuket

هتل Amari Phuket چه در فضای داخلی و چه در خارج از هتل، خدمات عالی در سطح جهانی در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل دقیقا در کنار ساحل قرار گرفته است و مهمانان با اقامت در این هتل می توانند یک منظره عالی از اقیانوس داشته باشند.

فضای تمام اتاق های این هتل به میزان کافی بزرگ است و بهترین لوازم و امکانات مدرن در داخل هر اتاق وجود دارد، اما از همه این ها بهتر، بالکن خصوصی هر اتاق است که منظره فوق العاده ای دارد.

این هتل در کنار برخورداری از دو استخر روباز، یکی برای بزرگسالان و یکی برای بچه ها، صندلی های آفتابگیر و حوله مخصوص برای ساحل را در اختیار مهمانان قرار می دهد. در حالت کلی، سواحل زیادی در نزدیکی این هتل وجود دارد، اما این هتل دارای ساحل خصوصی است که در چند قدمی هتل قرار گرفته است.

از امکانات این هتل با ساحل خصوصی در پوکت می توان به پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس و سونا اشاره نمود. قیمت هر شب اقامت در این هتل فوق مجلل از 17.338.000 تومان آغاز می گردد.

آدرس: 2 Meun-Ngern Road, Kathu, Phuket

هتل مای بیچ - My Beach

هتل 5 ستاره My Beach دقیقا در نزدیکی ساحل پانوا قرار گرفته است و از جمله از خدمات و امکانات آن می توان به مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، بار، رستوران و اتاق هایی با بالکن خصوصی با منظره استخر اشاره نمود.

محوطه بیرونی هتل عالی است؛ چراکه یک استخر بی انتها با میزهای ناهارخوری در یک طرف و صندلی های آفتاب گیر و چتر در طرف دیگر وجود دارد و مهمانان می توانند آرامش فوق العاده ای را تجربه گر باشند.

از آن جایی که نام این هتل در لیست هتل با ساحل خصوصی در پوکت واقع شده است، پس یکی دیگر از امکانات آن ساحل خصوصی است که دقیقا مقابل هتل است. منظره ها اطراف این هتل به شدت خیره نماینده و مجذوب کننده است، بنابراین در صورت اقامت در این هتل گرفتن عکس را از خاطر نبرید.

امکاناتی از قبیل پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته، باشگاه ورزشی و غیره در این هتل با ساحل خصوصی در پوکت قرار گرفته است و قیمت هر شب اقامت در این هتل از 6.996.600 تومان آغاز می گردد.

آدرس: 105 Ao-Yon Road, Moo 8, Wichit, Mueang, Phuket

هتل تریسارا - Trisara

هتل Trisara یک هتل 5 ستاره فوق مجلل و لوکس است که در بین درختان سرسبز در خلیج خصوصی قرار گرفته است و خدمات و امکانات فوق العاده ای را ارائه می دهد.

سوئیت ها و ویلاهای این هتل دارای استخرهای خصوصی هستند که همگی منظره دریا دارند، اما مهمانان می توانند به انجام فعالیت های دیگری از جمله بازی تنیس در زمین های مخصوص و انجام ورزش های آبی بپردازند.

این هتل در فاصله بسیار کمی از ساحل Banana قرار گرفته است، در نتیجه مهمانان این هتل می توانند تنوع بی نظیری از ورزش های آبی از جمله موج سواری و غواصی را تجربه گر باشند. اگر قرار است این هتل را برای اقامت در پوکت در نظر بگیرید، از توجه به جزئیات موجود غافل نشوید؛ چراکه تجربه اقامت در هتل با توجه به جزئیات معنا پیدا می نمایند، مانند درختان نارگیل که سایه بانی روی فضای باز غذاخوری ایجاد می نمایند و مشاهده غروب های خورشید که هر شب منظره ای فوق العاده را در اختیار مهمانان قرار می دهند.

از امکاناتی که در این هتل با ساحل خصوصی در پوکت واقع شده است می توان به پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس و باشگاه ورزشی اشاره نمود. قیمت هر شب اقامت در این هتل فوق مجلل و رویایی از 229.397.000 تومان آغاز می گردد.

آدرس: 60/1 Moo6 Srisoonthorn Road, Cherngtalay, Thalang, Phuket

ویلاهای کرست - Crest Resort

ویلاهای چند طبقه ای Crest Resort and Pool در دامنه کوهی در پاتونگ، در فاصله چند قدمی از دو ساحل Freedom و Tri Trang قرار گرفته است. در این ویلا می توانید یک مرکز تناسب اندام فوق العاده، دو استخر شنا و چندین منطقه برای استراحت را شاهد باشید.

مهمانان می توانند از منظره هاه خیره نماینده از استخر بی انتها نهایت لذت را ببرند یا می توانند با یک پیاده روی کوتاه به ساحل خصوصی برسند، جایی که می توانند در دریا شنا نمایند یا از دراز کشیدن زیر نور آفتاب روی شن های سفیدرنگ ساحل نهایت لذت را ببرند.

از دیگر امکانات این هتل با ساحل خصوصی در پوکت می توان به پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته، سونا و مرکز تناسب اندام اشاره نمود. قیمت هر شب اقامت در این هتل از مبلغ 5.464.800 تومان آغاز می گردد.

آدرس: 95, Muen-Ngern Road, Tri Trang , Patong Beach, Kathu District,Phuket

ساحل سفید آندامان - Andaman White Beach

هتل Andaman White Beach در ساحل Nai Thon به مهمانان اقامت لوکس و خدمات عالی در اختیار مهمانان قرار می دهد و منظره بی نظیری از دریا دارد.

همه اتاق های این هتل مجلل در پوکت از تهویه مطبوع، وای فای رایگان و تلویزیون برخوردار هستند و در برخی از آن ها استخر خصوصی نیز وجود دارد. بعلاوه استخر روباز با صندلی های آفتابگیر و ساحلی، اسپادرمانی، مرکز تناسب اندام و رستوران های مختلف از دیگر ویژگی های این هتل با ساحل خصوصی در پوکت به شمار می رود.

ساحلBanana در فاصه 500 متری از این هتل قرار گرفته است و با وجود ساحل خصوصی، میهمانان می توانند به دور از هیاهو و شلوغی، غروب خورشید را دیدن نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به وجود پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، سونا، تراس و مرکز تناسب اندام اشاره نمود.

قیمت هر شب اقامت در این هتل بی نظیر در شهر رویایی پوکت از 26.082.000 تومان آغاز می گردد.

آدرس: 28/8 Moo 4 Tambon Sakoo Amphur Thalang

هتل سری پانوا پوکت - Sri Panwa Phuket

هتل Sri Panwa Phuket یک هتل 5 ستاره که به وسیله یک جنگل بارانی سرسبز استوایی احاطه شده است. مهمانان با اقامت در این هتل منظره های بی نظیری از دریا را شاهد خواهند بود.

از امکانات این هتل می توان به استخر بی انتها باشکوه، زمین تنیس، سونا و خدمات اسپادرمانی لوکس اشاره نمود. ویلاهای شیک در این هتل که با دیوارهای شیشه ای بزرگی احاطه شده اند، منظره ای فوق العاده ای از دریا را ارائه می دهند و استخرهای بی انتها خصوصی در هر یک، تجربه ای تکرارنشدنی در دسترس مهمانان قرار می دهند.

در اتاق های این هتل امکانات بی نظیری از جمله تلویزیون، آیپد، دستگاه اسپرسوساز و مینی بار واقع شده است. همان طور که می دانید در این مطلب قصد داریم بهترین هتل با ساحل خصوصی در پوکت را معرفی کنیم، بنابراین از دیگر ویژگی های اصلی این هتل ساحل خصوصی است که این ساحل در فاصله چند قدمی از هتل قرار گرفته است.

قیمت هر شب اقامت در این هتل لوکس از 28.648.800 تومان آغاز می گردد و با وجود امکانات و خدمات بیشتر در اتاق، قیمت افزایش پیدا می نماید.

آدرس: 88 Moo 8, Sakdidej Road, Tumbon Vichit, Muang

هتل ناکا پوکت - The Naka Phuket

در هتل The Naka Phuket، ویلاها و اتاق های شیک با طراحی منحصربه فرد و تجهیزات پیشرفته در اختیار مهمانان قرار می گیرد. محل استراحت با استخر روباز، اسپادرمانی، مرکز تناسب اندام و رستورانی که انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو می نماید، از جمله امکانات این هتل به شمار میرود.

ساحلYae و Nakalay در چند قدمی از این هتل قرار گرفته است، البته این هتل دارای ساحل اختصاصی است و مهمانان این هتل می توانند از این ساحل استفاده نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته، تراس و مرکز تناسب اندام اشاره نمود.

اقامت در اتاق های این هتل از قیمت پایه 63.010.800 تومان برای هر شب آغاز می گردد.

آدرس: 1/18, 1/20 Moo 6, Tambon Kamala, Amphoe Kathu, Phuket

هتل جزیره کوکونات - The Village Coconut Island Beach

هتل The Village Coconut Island Beach در یک ساحل خصوصی مشرف به خلیج Phang Nga واقع شده است. ویلاها و سوئیت های این هتل همگی به امکانات مدرنی مجهز هستند و واحدهای اختصاصی تر دارای باغ خصوصی، جکوزی یا دو استخر روباز هستند.

این هتل دارای سه رستوران است که غذاهای مختلفی از جمله غذاهای آسیایی، تایلندی، بین المللی و ایتالیایی سرو می نماید. مهمانان هتل می توانند در اطراف قدم بزنند، شنا نمایند یا در ساحل خصوصی بنشینند و برای چند ساعتی آرامش فوق العاده ای را تجربه گر باشند.

امکانات مختلفی در این هتل مجلل از جمله پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته، زمین تنیس و سونا اشاره نمود. قیمت هر شب اقامت در اتاق های این هتل از مبلغ 12.295.800 تومان آغاز می گردد و واحدهای اختصاصی تر طبیعتا قیمت بیشتری دارند.

آدرس: 51/7 Moo. 6, Kohkaew, Muang

اقامت در پوکت، بهشتی عجیب و مجلل در تایلند

پوکت بدون شک یکی از جاذبه های توریستی منحصربه فرد در سراسر جهان است که با وجود پوشش گیاهی استوایی عجیب، منظره ها دیدنی فوق العاده و غذاهای فوق خوش طعم، تجربه بی نظیری را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

در این جزیزه زیبا تنوع زیادی از هتل ها وجود دارد که به هر نوع سلیقه ای و بودجه ای پاسخ می دهد، اما اگر دوست دارید یک تعطیلات رمانتیک را به دور از شلوغی ها بگذرانید، پیشنهاد می کنیم که حتما در یک هتل با ساحل خصوصی در پوکت اقامت کنید و از امکانات و خدمات پیشرفته ای در سطح جهانی بهره مند شوید.

همان طور که می دانید خبرنگاران یکی از بهترین آژانس های گردشگری برگزارنماینده تورهای مسافرتی، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به شمار می رود. بعلاوه در نیمه دوم سال تا آخر اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به پوکت رویایی است و خبرنگاران نیز در این بازه زمانی تورهای زیادی را برای همراهان خود در نظر دارد که علاقه مندان می توانند نسبت به رزرو تور به وسیله سایت یا اپلیکیشن اقدام نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2173

به "10 تا از برترین هتل های با ساحل خصوصی در پوکت (تور پوکت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از برترین هتل های با ساحل خصوصی در پوکت (تور پوکت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید