هوش مصنوعی Copilot راهی ویندوز 10 می گردد

به گزارش مجله ستاره، مایکروسافت روز گذشته اظهار داشت که هوش مصنوعی Copilot را راهی ویندوز 10 می نماید. این در حالی است که قرار بود برای ویندوز 10 دیگر هیچ آپدیت مهمی منتشر نشود. یکی از مدیران ارشد مایکروسافت در این مورد گفته که این تصمیم برای ارائه هوش مصنوعی Copilot به تعداد بیشتری از کاربران، اتخاذ شده است. بنابراین با وجود اینکه کمتر از دو سال دیگر پشتیبانی از ویندوز 10 به اتمام می رسد، مایکروسافت تصمیم گرفته این فرصت را از دست ندهد.

هوش مصنوعی Copilot راهی ویندوز 10 می گردد

عملکرد هوش مصنوعی Copilot در ویندوز 10 مشابه ویندوز 11 خواهد بود و با کلیک بر آیکن این مشخصه، در سمت راست دسکتاپ یک پنجره برای این مشخصه باز خواهد شد. با این حال برخلاف ویندوز 11، نمی تواند دقیقا مانند آن از این هوش مصنوعی برای تعامل با خود ویندوز بهره ببرید و در این زمینه محدودیت هایی دارد.

مایکروسافت در خصوص راه یابی ویژگی های دیگری مانند قابلیت های هوش مصنوعی نرم افزار Paint به ویندوز 10 پاسخ دقیقی ارائه نکرده و فقط گفته که در حال ارزیابی این موضوع هستند. بعلاوه مایکروسافت بار دیگر مدعی شده که این شرکت قرار نیست پشتیبانی از ویندوز 10 را تمدید کند و پشتیبانی نرم افزاری از این سیستم عامل در تاریخ 14 اکتبر 2025 به سرانجام می رسد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، مایکروسافت میخواهد در سال 2024 نسخه تازه ویندوز را منتشر کند و طی ماه های گذشته شایعات مختلفی در خصوص ویندوز 12 مطرح شده که به نظر می رسد این نسخه از ویندوز، توجه ویژه ای به پردازنده های مبتنی بر معماری ARM نشان داده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1402 بروزرسانی: 26 آبان 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2290

به "هوش مصنوعی Copilot راهی ویندوز 10 می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی Copilot راهی ویندوز 10 می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید